WARUNKI REZERWACJI

Zanim zarezerwujesz apartament, prosimy zapoznaj się z regulaminem i warunkami rezerwacji.

  1. Przy dokonywaniu rezerwacji przez Gości indywidualnych wymagamy wpłaty zadatku w wysokości ceny dwóch zarezerwowanych dób zgodnie z ceną rezerwacji podaną w ofercie. Pozostała kwota powinna wpłynąć na konto naszego obiektu najpóźniej na 1 dzień przez przyjazdem Gości. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość dopłaty pozostałej kwoty w dniu przyjazdu. 
  2. Przy dokonywaniu rezerwacji dla grup warunki płatności mogą być ustalane indywidualnie dla każdej grupy. Od grup pobieramy kaucję w wysokości 500 zł w dniu przyjazdu na poczet ewentualnych zniszczeń. Zwracamy ją w dniu wyjazdu – jeśli pokoje pozostawione są w takim stanie, w jakim Goście je zastali 😉
  3. Założenie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem Pachnie Miętą.
  4. Rezerwacja jest potwierdzona w momencie wpływu na konto zadatku bądź całej kwoty rezerwacji.
  5. Dane do przelewu : BNP PARIBAS: 18 1750 0012 0000 0000 3396 0255
  6. Wpłaty za rezerwacje należy dokonywać na konto po wcześniejszym kontakcie i potwierdzeniu rezerwacji mailowo: hoffmannowka@poczta.fm lub telefonicznie: 790 308 148.
  7. W tytule przelewu prosimy o podanie nazwiska, na które została założona rezerwacja, oraz terminu pobytu.
  8. Chwilowo nie ma możliwości płatności kartą płatniczą

WARUNKI ANULACJI REZERWACJI:

  1. Goście indywidualni otrzymają całkowity zwrot wpłaconego zadatku bądź kwoty rezerwacji,  jeśli rezerwacja zostanie anulowania do 14 dni przed przyjazdem. Po upływie tego terminu zwrot zadatku nie będzie możliwy.
  2. Jeśli Gość nie stawi się w naszym obiekcie w dniu rozpoczęcia rezerwacji, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty za pierwszą dobę oraz anulowania rezerwacji na pozostałe noce, o ile nie otrzymamy od Gościa informacji o późniejszym przyjeździe. Zadatek nie zostaje zwrócony.