Zanim zarezerwujesz apartament, prosimy zapoznaj się z regulaminem i warunkami rezerwacji.
- Przy dokonywaniu rezerwacji przez Gości indywidualnych wymagamy wpłaty zadatku w wysokości ceny dwóch zarezerwowanych dób zgodnie z ceną rezerwacji podaną w ofercie. Pozostała kwota powinna wpłynąć na konto naszego obiektu najpóźniej na 1 dzień przez przyjazdem Gości. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość dopłaty pozostałej kwoty w dniu przyjazdu.
- Przy dokonywaniu rezerwacji dla grup warunki płatności mogą być ustalane indywidualnie dla każdej grupy. Od grup pobieramy kaucję w wysokości 500 zł w dniu przyjazdu na poczet ewentualnych zniszczeń. Zwracamy ją w dniu wyjazdu – jeśli pokoje pozostawione są w takim stanie, w jakim Goście je zastali 😉
- Założenie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem Pachnie Miętą.
- Rezerwacja jest potwierdzona w momencie wpływu na konto zadatku bądź całej kwoty rezerwacji.
- Dane do przelewu : BNP PARIBAS: 18 1750 0012 0000 0000 3396 0255
- Wpłaty za rezerwacje należy dokonywać na konto po wcześniejszym kontakcie i potwierdzeniu rezerwacji mailowo: hoffmannowka@poczta.fm lub telefonicznie: 790 308 148.
- W tytule przelewu prosimy o podanie nazwiska, na które została założona rezerwacja, oraz terminu pobytu.
- Chwilowo nie ma możliwości płatności kartą płatniczą
WARUNKI ANULACJI REZERWACJI:
- Goście indywidualni otrzymają całkowity zwrot wpłaconego zadatku bądź kwoty rezerwacji, jeśli rezerwacja zostanie anulowania do 14 dni przed przyjazdem. Po upływie tego terminu zwrot zadatku nie będzie możliwy.
- Jeśli Gość nie stawi się w naszym obiekcie w dniu rozpoczęcia rezerwacji, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty za pierwszą dobę oraz anulowania rezerwacji na pozostałe noce, o ile nie otrzymamy od Gościa informacji o późniejszym przyjeździe. Zadatek nie zostaje zwrócony.