WARUNKI REZERWACJI

  1. Przy dokonywaniu rezerwacji przez Gości indywidualnych wymagana jest wpłata zadatku w wysokości ceny dwóch zarezerwowanych dób zgodnie z ceną rezerwacji podaną w ofercie. Pozostała kwota powinna wpłynąć na konto Naszego domu najpóźniej na 1 dzień przez przyjazdem Gości. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość dopłaty pozostałej kwoty w dniu przyjazdu. 
  2. Przy dokonywaniu rezerwacji dla grup warunki płatności mogą być ustalane indywidualnie dla każdej grupy. Od grup pobieramy kaucję w wysokości 500zł w dniu przyjazdu na poczet ewentualnych zniszczeń. Zwracamy ją w dniu wyjazdu. Jeśli pokoje pozostawione są w stanie takim jak Goście je zastali 😉
  3. Złożenie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem Hoffmannówki.
  4. Rezerwacja jest potwierdzona w momencie wpływu na konto zadatku bądź całej kwoty rezerwacji.
  5. Dane do przelewu : BNP PARIBAS: 18 1750 0012 0000 0000 3396 0255
  6. Wpłaty za rezerwacje należy dokonywać na konto po wcześniejszym kontakcie i potwierdzeniu rezerwacji. Kontakt: hoffmannowka@poczta.fm lub: telefon: 790 308 148
  7. W tytule przelewu prosimy o podanie nazwiska, na które jest dokonana rezerwacja oraz terminu pobytu.
  8. Chwilowo nie ma możliwości płatnością kartą płatniczą

WARUNKI ANULACJI REZERWACJI:

  1. Dla Gości indywidualnych – w przypadku anulowania rezerwacji do 14 dni przed przyjazdem nastąpi całkowity zwrot wpłaconego zadatku bądź kwoty rezerwacji. Po upływie tego terminu zwrot zadatku nie będzie możliwy.
  2. W przypadku niestawienia się w Naszym domu w dniu rozpoczęcia rezerwacji zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty za pierwszą dobę oraz skasowania rezerwacji na pozostałe noce o ile nie otrzymamy od Gościa informacji o późniejszym przyjeździe. Zadatek nie zostaje zwrócony.